Tento online nástroj slouží k vytvoření jednoduché klasifikační analýzy klíčových slov, která je dobrým pomocníkem při SEO (optimalizaci pro vyhledávače), copywritingu, tvorbě nové struktury a obsahu webu, nebo návrhu landing pages.
Popis klasifikační analýzy klíčových slov a její využití najdete například v článku od Marka Prokopa, který do značné míry definoval názvosloví pro tento analytický nástroj. Také stejně jako ve článku platí "Jestli se chcete podívat... a hrajte si.".
Kliknutím na tlačítko "Vyzkoušet příklad" si můžete jednoduše pohrát s analýzou klíčových slov popisovaných ve článku, nebo vytvořit vlastní analýzu výrazů po kliknutí na tlačítko "Vytvořit analýzu".
Vstupní data (klíčová slova a slovní výrazy) se zadávají v CSV forátu, lze je zkopírovat například z tabulek Excelu, nebo Calcu a vložit přímo do formulářových polí. Data pro každou analýzu jsou omezena na 10 dimenzí, 100 výrazů pro každou dimenzi a 10000 výrazů k analýze klíčových slov.
Klasifikační analýzu klíčových slov lze provádět nad daty z různých zdrojů a služeb, například:
Praktické je provedení více analýz klíčových slov nad různými zdroji dat, které navzájem porovnáte. Zjistíte tím například rozdíly mezi nabízeným sortimentem a skutečným zájmem zákazníků, který přirozeně sdělují při vyhledávání. Zjištěné informace poté můžete zohlednit při vytváření popisů produktů, služeb, nebo při psaní nových článků magazínu či blogu.